Kundeservice

En vaskemaskine, der pludselig ikke virker mere, reparere en vandvarmer eller et stoppet afløb - ja, spørgsmålene og opgaverne er mangfoldige.

Vi er på stedet, hvorfor vi hurtigt og effektivt kan afhjælpe de problemer, der evt. skulle opstå. Her står vort personale og vor erfarne servicemand klar til at hjælpe. Skulle behovet være der, har vi desuden et tæt samarbejde med vore lokale håndværkere.

Efter hvert lejemål besigtiges husene enten af ansatte fra SJ Feriehusudlejning eller husejeren selv, hvilket sikrer, at vore høje kvalitetskrav kan efterleves. Derfor venter der ingen ubehagelige overraskelser den dag, man ankommer til huset. Desuden har har vi faste medarbejdere til kontrol og rensning af spabade og swimmingpools.

 

Kontakt

SJ Feriehusudlejning
Strandvejen 86, Vrist
DK-7673 Harboøre

Se adresse på kort

Tlf.: 9783 4760
sj@feriehusudlejning.dk

 

Åbningstider

Information om åbningstider og kontaktoplysninger

01. april - 30. juni
Mandag-fredag kl. 9.00-16.00
Lørdag kl. 8.00-17.00
Søndag kl. 10.00-13.00

01. juli - 31. august
Mandag-torsdag kl. 9.00-16.00
Fredag kl. 9.00-18.00
Lørdag kl. 8.00-18.00
Søndag kl. 10.00-13.00

01. september - 31. oktober
Mandag-torsdag kl. 9.00-16.00
Fredag kl. 9.00-17.00
Lørdag kl. 8.00-17.00
Søndag kl. 10.00-13.00

1. november - 31. marts
Mandag-torsdag kl. 9.00-16.00
Fredag kl. 9.00-16.00
Lørdag kl. 9.00-16.00
Søndag kl. 10.00-12.00

24/12 + 25/12 + 26/12 + 31/12 + 1/1
Åbent kl. 10.00-12.00

4/1 2025
Åbent kl. 8.00-16.00

Spørgsmål og svar

Her har vi samlet en række af de mest stillede spørgsmål. Hvis dit spørgsmål mangler, er du velkommen til at skrive til os på sj@feriehusudlejning.dk, så svarer vi hurtigst muligt.

Er der internet i sommerhuset?

Nogle sommerhuse og ferielejligheder tilbyder gratis internetadgang via bredbåndsforbindelse. Modem og kabel forefindes i ferieboligen.

Er elforbrug inkluderet i prisen?

Nej. Ved ankomst til sommerhuset eller ferielejligheden skal du selv aflæse elmåleren. Tællerstanden skal noteres på den forbrugsseddel, som udleveres sammen med husnøglen. Forbruget afregnes ved afrejse. Læs mere om forbrugsafregning.

Skal vi selv gøre rent efter os?

Ja, medmindre der er bestilt og betalt for en rengøring, skal I også sørge for, at boligen er rengjort. Det lejede sommerhus skal dog altid efterlades pænt og opryddet. Læs mere om rengøring her.

Hvad gør vi, hvis vi bliver forhindret pga. sygdom?

Udlejningsbureauet og Gouda Rejseforsikring tilbyder to typer forsikringer ved leje af feriebolig. Begge forsikringer sikrer tilbagebetaling af lejen ved sygdom, eller hvis du kommer til skade. Læs mere om rejseforsikringer.

Må vi have husdyr med?

Ved hvert eneste sommerhus og ferielejlighed er angivet, om husdyr eller kun hunde er velkomne, og hvor mange man i givet fald må medbringe. Find sommerhuse hvor husdyr er tilladt her.

Reklamationer

Skulle der mod forventning være reklamationer i forbindelse med den lejede feriebolig, skal dette meddeles skriftligt til SJ Feriehusudlejning senest 48 timer efter indflytning. Ved reklamationer i forbindelse med rengøring, skal SJ Feriehusudlejning underrettes umiddelbart efter indflytning. I modsat fald hæfter lejer for eventuelle fejl og mangler. SJ Feriehusudlejning og ejeren vil herefter indenfor 48 timer forsøge at løse problemet.

Læs alle lejebetingelserne her.